- 0212-604-01-00
- graduate.studies@altinbas.edu.tr
- Mahmutbey Mah. Dilmenler Cad. No: 26 BAĞCILAR/ İSTANBUL
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Altınbaş Üniversitesi Lisansüstü Programları için 3 farklı ödeme seçeneği sunulmaktadır.
1- NAKİT ÖDEME
Banka Adı: Denizbank
Şube Adı: Esentepe Ticari Merkez Şube – 4060
Hesap Adı: T.C.ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
IBAN No: TR52 0013 4000 0096 8131 9000 45
Açıklama: “Öğrenci Adı Soyadı – Öğrenci TC -Lisansüstü Ödeme” yazılmalıdır.
Üniversite personeli elden nakit ödeme tahsil etmemektedir. Nakit ödemeler banka üzerinden yapılmalıdır.
Dekont, işlemlerin hızlanması için lisansustutanitim@altinbas.edu.tr e-mail adresine gönderilmelidir.
2- KREDİ KARTI İLE ÖDEME (SANAL POS)
Toplu Ödeme: Anlaşmalı banka kartları üzerinden tek çekim veya 12 taksitli ödeme gerçekleştirilmektedir. İşlem tamamlandığında makbuz/slip saklanmalıdır ve lisansustutanitim@altinbas.edu.tr e-posta adresi ile paylaşılmalıdır. Tek çekimde liste fiyatı ödenir.
Taksitli ödemede %50 vade farkı uygulanır.
*Anlaşmalı kurum indirimi varsa tek çekimde %5 vade farkı uygulanır.
Dönem Ödemesi: Anlaşmalı banka kartları üzerinden tek çekim veya 5 taksitli ödeme gerçekleştirilmektedir. İşlem tamamlandığında makbuz/slip saklanmalıdır ve lisansustutanitim@altinbas.edu.tr e-posta adresi ile paylaşılmalıdır. Tek çekimde %5, taksitli çekimde %20 vade farkı uygulanır.
Anlaşmalı Kartlar: Bonus, World, Maksimum, Axess, Paraf, CardFinans.
Sanal POS ile Kredi Kartından Taksitle Ödeme İçin Tıklayınız! Sanal POS, orijinal evraklarınız ile kayıt işlemlerinin tamamlanmasından sonra aktif hale gelecektir. Evraklarınızın tam olmaması durumunda öğrenciliğiniz kesinleşmeyecektir.
3- KREDİLİ MEVDUAT HESABI İLE ÖDEME (KMH):
Toplu Ödeme: Altınbaş Üniversitesi’nin anlaşmalı olduğu banka aracılığıyla 12 ay eşit taksitlerle aday öğrenciler ödemeleri gerçekleştirebilir. Bu ödeme yönteminde %50 vade farkı uygulanır.
Dönem Ödemesi: Altınbaş Üniversitesi’nin anlaşmalı olduğu banka aracılığıyla 5 ay eşit taksitlerle aday öğrenciler ödemelerini gerçekleştirebilir. Bu ödeme yönteminde %20 vade farkı uygulanır. Ücret iadesi, ilgili mevzuatlar çerçevesinde yapılır. Öğrencinin ödemelerini gerçekleştirmesi ve yüksek lisans kaydını yapması sonrasında muhtelif nedenlerle kaydını iptal ettirmek istemesi veya programdan ayrılmak istemesi durumunda ilk 15 gün içerisinde eğitim ücretinin %25’i kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Daha sonra yapılacak kayıt iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır. Öğrenci bu şartı peşinen kabul ettiğini gayrikabili rücu beyan ve taahhüt eder. İlgili akademik yılının 1.döneminde kayıt olan öğrencilerimiz için ilk taksit ödemesi standart olarak Eylül ayında başlamaktadır. 2.döneminde kayıt olan öğrencilerimiz içinse kayıt tarihine bakılmaksızın ilk taksit Şubat ayında başlamaktadır.