STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans programı küresel pazar dinamiklerine hakim, rekabet stratejileri, tüketici davranışları, pazar analizi, müşteri ilişkileri yönetimi, dijital pazarlama konularında donanımlı bireyler yetiştirmeyi hedeflemektedir. Program kapsamında alanında uzman ve sektörel deneyime sahip akademisyenlerden marka yönetimi, pazarlama iletişimi, tüketim kültürü analizi, nöropazarlama, veri analizi ve girişimcilik alanlarında teorik bilgi ve pratik uygulamaları içeren kapsamlı bir eğitim verilmektedir. Vaka analizleri ile öğrencilerin sektörel uygulamalar hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanmaktadır. Öğrencilere akademik araştırma yapma yetkinliği kazandırılırken, istedikleri alana yoğunlaşabilmeleri adına ilgi alanlarına göre geniş bir seçmeli ders havuzu sunulmaktadır.
Eğitim Yeri: Gayrettepe Yerleşkesi
Eğitim Saati: Hafta içi 19.00 – 22.00 saatleri arasında gerçekleşmektedir.
Eğitim Dili: Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans Programı Türkçe olarak sunulmaktadır.
Program: Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans Programı tezli ve tezsiz (projeli) olarak sunulmaktadır. Öğrenci, tezli programda 7 ders, 1 seminer dersi ve 1 tez çalışmasından sorumludur. Tezsiz (projeli) programda 10 ders ve 1 proje ödevinden sorumludur.