Altınbaş Üniversitesi Lisansüstü Programları için 3 farklı ödeme seçeneği sunulmaktadır.
Banka Adı | Denizbank |
Şube Adı | Esentepe Ticari Merkez Şube – 4060 |
Hesap Adı | T.C.ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ |
IBAN No | TR52 0013 4000 0096 8131 9000 45 |
Açıklama | “Öğrenci Adı Soyadı – Öğrenci TC -Lisansüstü Ödeme” yazılmalıdır. |
Üniversite personeli elden nakit ödeme tahsil etmemektedir. Nakit ödemeler banka üzerinden yapılmalıdır.
işlemlerin hızlanması için DEKONT lisansustutanitim@altinbas.edu.tr e-mail adresine gönderilmelidir.
Anlaşmalı banka kartları üzerinden tek çekim veya 12 taksitli ödeme gerçekleştirilmektedir. İşlem tamamlandığında makbuz/slip saklanmalıdır ve lisansustutanitim@altinbas.edu.tr e-posta adresi ile paylaşılmalıdır.
Tek çekimde vade farkı uygulanmaz.
Taksitli ödemelerde ise %25 vade farkı uygulanır.
Anlaşmalı Kartlar: Bonus, World, Maksimum, Axess, Paraf, CardFinans.
Sanal POS, orijinal evraklarınız ile kayıt işlemlerinin tamamlanmasından sonra aktif hale gelecektir. Evraklarınızın tam olmaması durumunda öğrenciliğiniz kesinleşmeyecektir.
Altınbaş Üniversitesi’nin anlaşmalı olduğu banka aracılığıyla 12 ay eşit taksitlerle aday öğrenciler ödemeleri gerçekleştirebilir. Bu ödeme yönteminde %25 vade farkı uygulanır.
İlgili akademik yılının 1.döneminde kayıt olan öğrencilerimiz için ilk taksit ödemesi standart olarak 20 Eylül ayında başlamaktadır. 2.döneminde kayıt olan öğrencilerimiz içinse kayıt tarihine bakılmaksızın ilk taksit 20 Şubat ayında başlamaktadır. Her ayın 20.gününde taksit hesaptan çekilir.
Tezsiz yüksek lisans programında 10 ders ve proje dersi, tezli yüksek lisans programında ise 7 ders, seminer ve yüksek lisans tezi dışında alınan her ders ek ücrete tabidir.
Ders tekrarı yapılması, yerine ders alınması veya fazla ders alımı halinde ilgili akademik yıl/dönemde belirlenen ücret tablosundaki “ek ders” ücreti ödenir.
Bölüm/program değişikliği ücrete tabi olup, ancak geçiş yapılan bölüm/program ücretinin ödenmesi halinde mümkündür. Öğrencinin önceki bölüm/program için ödediği ücret iade edilmez veya yeni bölüme/programa aktarılmaz.
Lisansüstü Programlarında öğrencinin kayıt olurken veya kayıt olduktan sonra birden fazla indirime hak kazanması halinde indirimler birleştirilemez. Bu durumda sadece öğrenci lehine en yüksek olan indirim uygulanır.
Öğrencinin kesin kaydı yapıldıktan sonra kayıt tarihini izleyen ilk on beş gün içinde kaydını sildirmesi durumunda ödediği/taksitlendirdiği ücretinin %25’i oranında kesinti yapılıp, kalan tutarı iade edilir. On beşinci günden sonra yapılan kayıt silinmesi durumunda ise ücret iadesi yapılmaz.